-
315.000 €202 m²
La casa te una superfície construïda de 202m2 i consta de 3 plantes:
En planta baixa tenim el garatge de superficie 30m2.
Passem a planta pis a través de les escales i tenim un gran menjador amb llar de foc de 30m2 i una terrassa amb vistes espectaculars, la cuina tipus office de 9m2 en perfecte estat, amb espai per taula i cadires, un bany amb plat de dutxa i una habitació doble.Des de la cuina i des del menjador tenim accés a una terrassa de 21m2 amb zona de barbacoa i posteriorment el bonic pati de la casa.
En planta segona tenim un estudi de 18m2 amb vistes a la Mola, dues habitacions dobles (una amb armari encastat i l_altre amb vestidor) i un bany amb banyera.
Cal destacar que la casa està en perfecte estat, hi ha l_opció de posar ascensor (està preparat l_espai) , te calefacció a gas natural, descalcificador, osmosi, terres de paquet, fusteria exterior de pvc i fusteria interior lacada en blanc.
Petita descripció detallada
202.00 m²315.000€392.000 €206 m²Casa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant.
La casa te una superfície construïda total de 206m2 i útil de 181m2 i es distribueix de la següent manera:
En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig .
En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 30m2.
Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet.
Petita descripció detallada
206.00 m²392.000€395.000 €206 m²Casa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant.
La casa te una superfície construïda total de 206m2 i útil de 181m2 i es distribueix de la següent manera:
En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig .
En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 40m2.
Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet.
Petita descripció detallada
206.00 m²395.000€398.000 €207 m²Casa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant.
La casa te una superfície construïda total de 207m2 i útil de 182m2 i es distribueix de la següent manera:
En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig.
En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 43m2.
Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet.Petita descripció detallada
207.00 m²398.000€392.000 €206 m²3 hab.3 BañosFALGUERAS IMMOBILIARIA, comercialitza casa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant. La casa te una superfície construïda total de 206m2 i útil de 181m2 i es distribueix de la següent manera: En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig . En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 30m2. Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet. Falgueras immobiliaria, la seva agència familiar, propera i de confiança.
Petita descripció detallada
206.00 m²3 hab.3 Baños392.000€202 m²3 hab.2 BañosLa casa te una superfície construïda de 202m2 i consta de 3 plantes: En planta baixa tenim el garatge de superficie 30m2. Passem a planta pis a través de les escales i tenim un gran menjador amb llar de foc de 30m2 i una terrassa amb vistes espectaculars, la cuina tipus office de 9m2 en perfecte estat, amb espai per taula i cadires, un bany amb plat de dutxa i una habitació doble.Des de la cuina i des del menjador tenim accés a una terrassa de 21m2 amb zona de barbacoa i posteriorment el bonic pati de la casa. En planta segona tenim un estudi de 18m2 amb vistes a la Mola, dues habitacions dobles (una amb armari encastat i l_altre amb vestidor) i un bany amb banyera. Cal destacar que la casa està en perfecte estat, hi ha l_opció de posar ascensor (està preparat l_espai) , te calefacció a gas natural, descalcificador, osmosi, terres de paquet, fusteria exterior de pvc i fusteria interior lacada en blanc.
Petita descripció detallada
202.00 m²3 hab.2 Baños315.000€395.000 €206 m²3 hab.3 BañosFALGUERAS IMMOBILIARIA, comercialitza casa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant. La casa te una superfície construïda total de 206m2 i útil de 181m2 i es distribueix de la següent manera: En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig . En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 40m2. Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet. Falgueras immobiliaria, la seva agència familiar, propera i de confiança.
Petita descripció detallada
206.00 m²3 hab.3 Baños395.000€398.000 €207 m²3 hab.3 BañosFALGUERAS IMMOBILIARIA, comercialitza casa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant. La casa te una superfície construïda total de 207m2 i útil de 182m2 i es distribueix de la següent manera: En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig. En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 43m2. Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet. Falgueras immobiliaria, la seva agència familiar, propera i de confiança.
Petita descripció detallada
207.00 m²3 hab.3 Baños398.000€206 m²3 hab.3 BañosCasa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant. La casa te una superfície construïda total de 206m2 i útil de 181m2 i es distribueix de la següent manera: En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig . En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 30m2. Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet.
Petita descripció detallada
206.00 m²3 hab.3 Baños392.000€206 m²3 hab.3 BañosCasa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant. La casa te una superfície construïda total de 206m2 i útil de 181m2 i es distribueix de la següent manera: En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig . En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 40m2. Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet.
Petita descripció detallada
206.00 m²3 hab.3 Baños395.000€207 m²3 hab.3 BañosCasa d_obra nova al carrer Catalunya, a la Ronda Llevant. La casa te una superfície construïda total de 207m2 i útil de 182m2 i es distribueix de la següent manera: En planta soterrani tenim un garatge de 43m2 amb capacitat per 3 cotxes i el safareig. En planta baixa tenim l_accés a la casa, i a través de rebedor trobem la cuina tipus office a mà esquerra, un bany a mà dreta i tot seguit el gran menjador de 36m2, amb sortida directe al pati, que te una superfície de 43m2. Passem a planta pis a través de les escales i tenim la zona de nit, composada d_una gran suite de 19m2 amb bany complet, dues habitacions dobles i per últim un altre bany complet.
Petita descripció detallada
207.00 m²3 hab.3 Baños398.000€165.000 €85 m²4 hab.1 BañosPiso cantonero TODO REFORMADO, A ESTRENAR en el centro de Castellar del Vallès. Dispone de luminoso comedor con salida a balcón, bonita cocina independiente con acceso a galería de 4m, 4 habitaciones, de las cuales 2 son dobles y un baño con bañera. Suelos de parquet, puertas lacadas en blanco, ventanas de aluminio. La finca cuenta con ascensor.
460.000 €185 m²4 hab.3 Baños¡No busques más! Casa en excelente estado de conservación, especial para parejas con hijos Sant Feliu del Racó. Por sólo 460.000 , dispone de un total de 185m2. Muy completa, consta de 1 habitación individual, 3 habitaciones dobles y 3 baños, con cocina y salón comedor. Dispone de ascensor. Rodeada de colegios. Aquí estaréis todos juntos, pero con vuestro espacio :) ¡No pierdas ésta oportunidad y ven a verlo! Financiación hipoteca 100%
Petita descripció detallada
185.00 m²4 hab.3 Baños460.000€219.000 €91 m²l pis te una superfície construïda de 91m2 i es distribueix en un rebedor que dóna pas a un menjador de 23m2 molt lluminós amb sortida a un balcó de 4m2. Passem a la cuina, de 9m2 tipus office amb sortida a safareig.
Tornem al distribuïdor i tenim la zona de nit, on trobem un bany de cortesia reformat, 3 habitacions (2 dobles i 1 individual) i un bany amb banyera.
Cal destacar que el pis està en molt bon estat, te terres de parquet, fusteria exterior d_alumini, aire condicionat, la finca te ascensor i la zona en la que es troba hi ha supermercats, zones infantils...169.500 €70 m²2 hab.1 BañosFalgueras immobiliaria ofrece en una zona muy céntrica de Castellar amplio piso seminuevo muy bien distribuido. En su zona de noche tiene 2 habitaciones (1 de ellas muy amplia y exterior) y baño completo de 4 piezas. En su zona de día encontramos tras pasar el recibidor un amplio comedor exterior con cocina tipo americana. Dispone de parking, cuarto lavandería, calefacción de aire frio-caliente con preinstalación, ascensor, osmosis, descalcificador, mosquiteras, acabados en parqué, aluminio, puertas de haya. Al lado de todos los servicios de autobuses, colegios, médicos, comercios, zonas verdes...Listo para entrar. No lo dude y visite este piso sin compromiso. Falgueras immobiliaria, su agencia familiar, cercana y de confianza.
Petita descripció detallada
70.00 m²2 hab.1 Baños169.500€Contactar amb l'anunciant
ohlahabitat.com, es el profesional de confianza para ayudarle en la adquisición de su inmueble. Le asesora en todo lo relacionado en la gestión, la comparativa de mercado, la mediación entre las partes y le proporciona toda la información necesaria para una gestión segura y sin costes ocultos.
Acepto el Aviso Legal y que el anunciante haga uso de estos datos para ponerse en contacto conmigo.
Alertas a tu e-mail¿Quieres que te avisemos si baja de precio?
Piso en venta de 70 m2 en Castellar del Vallès, Barcelona
Piso en venta de 70 m2 en Castellar del Vallès, Barcelona
Indicanos el e-mail donde quieres recibir las alertas.
Declaro leídas y aceptadas las condiciones de Aviso Legal y Política De Privacidad
ohlahabitat.com, es el profesional de confianza para ayudarle en la adquisición de su inmueble. Le asesora en todo lo relacionado en la gestión, la comparativa de mercado, la mediación entre las partes y le proporciona toda la información necesaria para una gestión segura y sin costes ocultos.
VIVIENDAS POR PROVINCIA:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque turpis libero, eleifend eu faucibus porta, congue sed ligula. Sed lacinia fringilla augue, eget iaculis urna ullamcorper sit amet. Donec laoreet leo faucibus tempor vestibulum. Nullam purus leo, rhoncus ut nunc et, posuere ornare lacus. Mauris eleifend id est vel lacinia.
INFORMACIóN
Ohlahabitat- Gran Vía Corts Catalanes, 622 Pral 1ª
- Barcelona - 08007
- Tel: 933 17 54 62
- info@ohlahabitat.es