Industrial en alquiler de 790 m2 en sant miquel de toudell en Viladecavalls, Barcelona

Viladecavalls
790 m²
2.500 €

Nau industrial a Viladecavalls situada al polígon de Can Mir amb un espai diàfan i funcional de 790 m_, ideal per a empreses industrials que busquen una ubicació estratègica i ben comunicada.

Aquesta nau, compta amb una planta principal de 640 m_ i un altell de 150 m_, proporcionant flexibilitat per a operacions de magatzematge i treball d’oficines. Amb una altura lliure de 7,5 m i una gran entrada de llum natural gràcies als lluernàris de policarbonat, ofereix un ambient lluminós i productiu.

La nau disposa de dues portes d_accés que faciliten el trànsit de camions i la càrrega i descàrrega de mercaderies. El propietari de la nau deixara els suministraments a peu de nau.

Té accés directe a les principals vies de comunicació com la C-58, el Quart Cinturó i la B-40.

Ref. 10489 - Preu: 2.500 €

Fotos Del Inmueble

Viladecavalls

Anuncios similares

Nave industrial, 1500 m2
Viladecavalls
1500 m2

4.200 €

Nave industrial, 1050 m2
Viladecavalls
1050 m2

2.500 €

Nave industrial, 1028 m2
Viladecavalls
1028 m2

4.000 €

VIVIENDAS POR PROVINCIA:


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque turpis libero, eleifend eu faucibus porta, congue sed ligula. Sed lacinia fringilla augue, eget iaculis urna ullamcorper sit amet. Donec laoreet leo faucibus tempor vestibulum. Nullam purus leo, rhoncus ut nunc et, posuere ornare lacus. Mauris eleifend id est vel lacinia.

SíGUENOS EN


Ohlahabitat
  • Gran Vía Corts Catalanes, 622 Pral 1ª
  • Barcelona - 08007
  • Tel: 933 17 54 62
  • info@ohlahabitat.es