à louer de 169 m2 Santa Perpètua de Mogoda, Barcelona

Santa Perpètua de Mogoda
169 m²
4 hab.
2 Salles de bain
1.276 €

Casa adossada a tres vents en lloguer Totalment reformada i amb espais exteriors amplis

Es lloga preciosa casa adossada a tres vents, ubicada en una zona residencial tranquil_la i familiar. La vivenda, tota exterior i molt lluminosa, ha estat reformada integralment fa només 4 anys, oferint acabats moderns i una distribució molt funcional.

Disposa de 4 dormitoris amplis, perfectes per a famílies o per combinar espais de descans i teletreball, i 2 banys complets. A més, compta amb una terrassa privada i un pati amb zona de barbacoa, ideals per gaudir de l aire lliure en qualsevol època de l any.

La casa també inclou garatge amb capacitat per a dos cotxes, un valor afegit molt pràctic en la zona. Es tracta d una propietat gestionada per una petita tenidora, amb bon historial d arrendament. L últim lloguer es va formalitzar per 1.250_ /mes.

Una oportunitat única per viure amb tranquil_litat, comoditat i qualitat de vida, en un entorn ben comunicat i proper a serveis.

Ref. USANDE 688 - Preu: 1.276 €

Propriété Photos

Santa Perpètua de Mogoda

Annonces similaires

Unifamiliar aïllada, 168.00 m2
Santa Perpètua de Mogoda
168.00 m2

450.000 €

Unifamiliar aïllada, 166.00 m2
Santa Perpètua de Mogoda
166.00 m2

354.900 €

MAISONS PAR PROVINCE:


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque turpis libero, eleifend eu faucibus porta, congue sed ligula. Sed lacinia fringilla augue, eget iaculis urna ullamcorper sit amet. Donec laoreet leo faucibus tempor vestibulum. Nullam purus leo, rhoncus ut nunc et, posuere ornare lacus. Mauris eleifend id est vel lacinia.

SUIVEZ-NOUS SUR


Ohlahabitat
  • Gran Vía Corts Catalanes, 622 Pral 1ª
  • Barcelona - 08007
  • Tel: 933 17 54 62
  • info@ohlahabitat.es